Dlaczego dieta pudEłkowa na masę skupia się na dostarczaniu poszczególnych składników

2019-07-26

Stawiając sobie za cel wzrost masy mięśniowej, należy zadbać przede wszystkim o odpowiednią ilość kalorii. Podstawową zasadą, jakie niesie dieta na masę, jest podwyższona zawartość białka, zrównoważona z odpowiednią dawką węglowodanów. Takie koktajle to świetne rozwiązanie na budowę masy mięśniowej, gdzie potrzebna jest nadwyżka kaloryczna. Dlaczego dieta pudEłkowa https://www.fitcooker.pl/ na masę skupia się na dostarczaniu poszczególnych składników? Dieta jest niezmiernie ważna, jeżeli chcemy doprowadzić do wzrostu masy mięśniowej. Dla doświadczonych zawodników i sportowców, którzy wypracowali już znaczną siłę (jako część ich planu treningowego), oczekiwania co do przyrostu masy to 400 g miesięcznie. Podsumowując, dieta i ćwiczenia są niezbędne do szybkiego budowania większej masy mięśniowej. Wybierając odpowiednią dietę, samemu czy z pomocą dietetyka, ważne jest, aby dobrana do nas dieta zapewniała nam nadwyżkę kalorii. W dzisiejszym poście chcielibyśmy przedstawić kilka sposobów ,jak odpowiednia dieta i ćwiczenia mogą pomóc Ci szybciej zbudować masę mięśniową. Udział tłuszczów w diecie osób aktywnych fizycznie, przy uwzględnieniu standardowego schematu żywienia powinien mieścić się w granicach 0,8–1g/ kg masy ciała. Trening w wypadku budowania masy mięśni powinien opierać się na ruchach wielostawowych, a w minimalnym stopniu na maszynach. Jeśli naszym celem jest rozbudowa masy mięśniowej bez białka, to bilans energetyczny musi być dodatni. Do zbudowania masy mięśniowej, niezbędna jest nadwyżka kaloryczna. Łatwym sposobem oszacowania tego będzie pomnożenie całkowitej masy ciała w kilogramach przez 33-35 kcal. Każdy, kto kiedykolwiek podjął się budowy masy mięśniowej bez białka i chciał osiągnąć pięknie wyrzeźbioną sylwetkę wie, jak ważna jest rola diety. Lepiej wówczas skupić się na budowaniu masy mięśniowej. Gdy osiągniemy nasz cel warto przejść z budowania masy na redukcję żeby porządnie wyrzeźbić i odsłonić nasze mięśnie. Czasami jednak nawet odpowiednia dieta połączona z ćwiczeniami nie wystarcza, lub przynosi niewielkie rezultaty. Wielu osobom wydaje się, że do rozbudowy masy mięśniowej konieczne jest mięso, które stanowi źródło białka zwierzęcego. Dieta na masę mięśniową powinna zawierać odpowiednią ilość białek, tłuszczów, węglowodanów, witamin i składników mineralnych, by zapewnić organizmowi odpowiednią porcję energii. Możesz przejść przez stagnację i uzyskać więcej przyrostów masy mięśniowej, zmieniając swój plan treningowy i dietę. W tym wypadku korzystniej byłoby w pierwszej kolejności możliwie najbardziej zredukować nadmiar skumulowanej tkanki tłuszczowej, a następnie pomyśleć nad schematem rozbudowy masy mięśniowej.

Aktualności

Obejrzyj nasze video

@ Copyright 2018